dimarts, 3 de maig del 2016

SANT JORDI

Sant Jordi

Endevinalles
Sóc un cavaller molt ben plantat,
El drac he matat i a la princesa he salvat.
Qui sóc?
Sant Jordi
M’obro  i tanco i guardo a dins històries,
Consells i lliçons... Hi ha qui amb guarda amb bons fins
i qui em deixa pels recons.
Què sóc?
El llibre

Dita
Sant Jordi ha arribat
Surt la cuca del forat

Poema
Els contes i les llegendes
Em deixen molt malament
Dient que menjo princeses
I tota mena de gent .
Jo sóc una bona bèstia,
M’agrada moltíssim llegir,
Passejar per la muntanya
I , quan arriba la nit,
Dormir tranquil i feliç
Acotxadet al meu llit.
Si trobeu un bon San Jordi,
Feu-me un favor
Si us plau,
Digueu-li que sóc pacífic,
Que no tinc res de babau
I que m’agradaria viure
Relaxat i amb molta pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada